Zimowe obowiązki mieszkańców
Drukuj
Opublikowano: 18 styczeń 2013
W związku ze zmianą warunków atmosferycznych przypominamy o zimowym obowiązku utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości, której jesteśmy właścicielem.
§3 „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szydłowiec”:
1. Właściciele nieruchomości zobowiązani są do utrzymania czystości i porządku poprzez:
- niezwłoczne uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z części nieruchomości służących do użytku publicznego, w tym z dojazdów i dojść do nieruchomości i obiektów zlokalizowanych na jej terenie,
- niezwłoczne usuwanie z dachów budynków sopli lodu i nawisów śniegu stanowiących zagrożenie dla przechodniów.
- zapewnienie dojazdu od drogi publicznej do miejsca ustawienia swoich pojemników na odpady komunalne w celu odbioru tych odpadów.
2. Przez niezwłoczne uprzątnięcie należy rozumieć uprzątnięcie w dniu powstania zanieczyszczeń, o których mowa w ust. 1, w sposób nie utrudniający ruchu pieszych i pojazdów.
3. Nieusunięty w terminie, o którym mowa w ust. 1 i 2 lód należy posypać piaskiem lub innym dopuszczalnym środkiem, w celu zlikwidowania śliskości.