Szydłowiec dołączył do programu "Samorząd na plus"
3 czerwca br. w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Szydłowcu odbyło się szkolenie pracowników Urzędu Miejskiego, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Zespołu Edukacji i Finansów Oświaty w zakresie korzystania z systemu Krajowego Rejestru Długów. Szydłowiec jest kolejnym miastem, które dołączyło do programu „SAMORZĄD na plus”. 5 maja 2016 r. gmina Szydłowiec podpisała umowę o współpracy z Krajowym Rejestrem Długów Biurem Informacji Gospodarczej S.A.
„SAMORZĄD na plus” to dedykowana jednostkom samorządu terytorialnego i podmiotom zależnym inicjatywa, która poprzez dostarczenie wiedzy oraz odpowiednich narzędzi wspiera samorządy w zarządzaniu finansami. Co daje miastu przynależność do systemu „SAMORZĄD na plus”? Przede wszystkim szereg praktycznych narzędzi, takich jak: komplet narzędzi prewencyjnych motywujących do terminowych płatności (pieczęcie prewencyjne, wezwania do zapłaty, naklejki i ulotki informacyjne) oraz dostęp do systemu KRD BIG S.A Obecność w systemie pozwala skutecznie i sprawnie zapobiegać zadłużaniu się regionu, promować rzetelność płatniczą i bezpieczeństwo w zarządzaniu finansami.
{phocagallery view=category|categoryid=1300|limitstart=0|limitcount=0}