Dofinansowanie na usuwanie azbestu
Drukuj
Opublikowano: 03 luty 2017
Szanowni Mieszkańcy informujemy, że do 28 lutego 2017 r. można składać wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu z budynków mieszkalnych i gospodarczych, położonych na terenie Gminy Szydłowiec.
Formularze wniosków są do pobrania w Kancelarii Urzędu Miejskiego, w Referacie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi i Ochrony Środowiska mieszczącym się w budynku przy ul. Słomianej 17 oraz na stronie bip.szydlowiec.pl.
O dofinansowanie mogą wnioskować tylko osoby fizyczne. Eternit musi być zdjęty z dachu budynku.
Szczegółowych informacji udziela podinspektor Monika Zugaj, nr telefonu 48 617-86-54.
Zadanie będzie realizowane po uzyskaniu przez Gminę Szydłowiec dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.