Ułatwienia dostępu

Skip to main content

Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków

Drukuj
Opublikowano: 30 maj 2017

W związku z planowaną aktualizacją Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Szydłowiec, informujemy, iż istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o:
- wyłączenie z niej obiektów zabytkowych, które utraciły swoje walory historyczne bądź są w złym stanie technicznym,
- ujęcie w niej obiektów zabytkowych charakteryzujących się wartościami historycznymi, zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Szydłowiec.

Wniosek podpisany przez wszystkich właścicieli nieruchomości, której on dotyczy, musi zawierać:

  • imię nazwisko/imiona i nazwiska bądź nazwę jednostki organizacyjnej wraz z adresem/ami wnioskodawców,
  • oznaczenie nieruchomości (dokładny adres) oraz obiektu, którego dotyczy,
  • uzasadnienie wniosku o wykreślenie/ujęcie obiektu z ewidencji zabytków,
  • dokumentację fotograficzną wnioskowanego obiektu.

Wnioski należy składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szydłowcu, ul. Pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.09.2017 r.

Informuje, iż aktualnie obowiązująca w/w Gminna Ewidencja Zabytków Gminy Szydłowiec dostępna jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szydłowcu przy ulicy Kilińskiego 2 (I piętro pokój nr 4) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Szydłowiec: bip.szydlowiec.pl.

Sprawę prowadzi Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji ul. Kilińskiego 2 ( I piętro pok. nr 4 ) tel. (48) 617-86-61.