Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków
W związku z planowaną aktualizacją Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Szydłowiec, informujemy, iż istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o:
- wyłączenie z niej obiektów zabytkowych, które utraciły swoje walory historyczne bądź są w złym stanie technicznym,
- ujęcie w niej obiektów zabytkowych charakteryzujących się wartościami historycznymi, zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Szydłowiec.
Wniosek podpisany przez wszystkich właścicieli nieruchomości, której on dotyczy, musi zawierać:
- imię nazwisko/imiona i nazwiska bądź nazwę jednostki organizacyjnej wraz z adresem/ami wnioskodawców,
- oznaczenie nieruchomości (dokładny adres) oraz obiektu, którego dotyczy,
- uzasadnienie wniosku o wykreślenie/ujęcie obiektu z ewidencji zabytków,
- dokumentację fotograficzną wnioskowanego obiektu.
Wnioski należy składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szydłowcu, ul. Pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.09.2017 r.
Informuje, iż aktualnie obowiązująca w/w Gminna Ewidencja Zabytków Gminy Szydłowiec dostępna jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szydłowcu przy ulicy Kilińskiego 2 (I piętro pokój nr 4) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Szydłowiec: bip.szydlowiec.pl.
Sprawę prowadzi Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji ul. Kilińskiego 2 ( I piętro pok. nr 4 ) tel. (48) 617-86-61.